Hallo,
Leuk dat je contact met ons zoekt, wat kunnen we voor je doen?

Jeugdige Schutters

Geïnteresseerd in de schietsport

Trekt de schietsport jou aan, maar ben je nog geen 18…….

Geen nood. Je kan bij ons al beginnen als je 10 jaar oud bent. Je krijgt een opleiding en leert op een leuke, leerzame en veilige manier omgaan met een luchtdrukwapen op de  luchtbaan. Je leert knielend, liggend en staand schieten.

In de jeugd leren de jeugdige schutters hoe veilig om te gaan met
een wapen en wordt er getraind aan jouw schutterskwaliteiten.

Dit alles gebeurd natuurlijk onder de juiste begeleiding van bevoegde instructeurs.

Schiettijden

Jeugdschieten is alleen op woensdagavond, voor meer informatie over de schiettijden zie onze contactpagina. Kom gezellig eens kijken met je ouders, broer(s) of zusje(s).

Lidmaatschap

Om te proeven of een lidmaatschap bij Schietclub Paul Kruger iets voor je is bieden wij jou de mogelijkheid om driemaal een introductie-avond deel te nemen. Op deze avonden kun je schieten met een luchtpistool en/of luchtgeweer.

Na deze drie schietavonden besluit je of je lid wilt worden of toch niet. Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een jaar.

Klik hier voor de kosten

Bij de schietsport hoort natuurlijk ook competitie!
Er zijn leuke wedstrijdjes en kan je mee doen aan onderlinge competities!